11.26.2007

Blocaires solidaris

Seguint l'estela en la sorra virtual que em regala l'Eduard Díaz, proposo els meus set blocaires solidaris:

El Bloc de l'Eduard Batlle, on trobem les reflexions agudes de l'actualitat, amanides amb recomanacions i sorpreses, com les cançons o les frases. Imprescindible.

Saltenc, on he trobat tota la música que coneixia i la que no conec, sempre a punt per al moment, amb píndoles d'opinió coincident.

Molinos de Papel, el bloc de l'Eduardo Madina. Una persona que em va sorprendre en un moment donat per la seva vàlua personal i que segueixo en els seus escrits.

El Bloc d'en Ramon Barlam, un amic i company, amb el que compartim feina i idees, i amb qui cal comptar en el món educatiu.

Diari de l'Absurd, un bloc periodístic on trobo moltes de les notícies que m'interessen, comentades amb ironia i sagacitat.

Dessmond, un sagaç descriptor de realitats, que redacta amb saviesa literària.

Camins de ferro, el bloc d'un polític, Jordi Martinoy, que no ho sembla perquè escriu fugint dels llocs comuns.

Música: The Rolling Stones and Bob Dylan

Etiquetes de comentaris:

10 Comments:

Blogger Dessmond said...

Ossstres!, mai m'havien deixat tan bé. Escolta, molt agraït, de debó. No m'ho pensava això de mi!.

6:24 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Ves-t'ho pensant, doncs.
I de res, així t'agraeixo les bones estones que llegint-te em proporciones.
Salut

8:39 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Moltes gràcies Trina, em fa molt feliç que la meva blocaire de referència tingui aquest detall amb el meu blog. Ets molt gentil

11:45 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Gràcies a tu, Saltenc, perquè la teva música és molta de la meva música.

11:55 p. m.  
Blogger 5 cèntims said...

Gràcies Trini !!! Espera't, que em guarneixo per a l'ocasió:

Clica aquí:

http://photos1.blogger.com/x/blogger2/553/414668267527474/320/386080/DSCN5404.jpg

8:16 a. m.  
Blogger Trina Milan said...

Ramon,
ets un crack!

9:20 a. m.  
Blogger Eduard Batlle said...

Una vegada més, gràcies Trina. Saps que el futur sempre necessita punts de trobada en una societat que cada cada vegada és més TIC. Sàpigues que et segueixo.

11:31 a. m.  
Blogger Trina Milan said...

Eduard,
aquestes connexions són fonamentals en el món global on ens ha tocat viure..per això han de ser les persones les protagonistes.
Gràcies, saps que jo també et segueixo.

11:43 a. m.  
Blogger Jordi Martinoy i Camós said...

Trini, gràcies per la teva referència al meu bloc. Platxèria és molt suggerent i interessant. Et faig un enllaç al meu bloc, que és el bloc d'un modest aprenent.

12:35 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Jordi,
gràcies per enllaçar el meu bloc. De veritat que et segueixo fa temps perquè escrius amb convicció i amb qualitat; a més, coincidim molt en música i en literatura, pel que llegeixo de les recomanacions que fas...
Una abraçada

12:46 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home