5.08.2008

Premis Blocs Catalunya 2008


Premis Blocs Catalunya 2008

Ha començat el període d’inscripcions per a la primera edició dels Premis Blocs Catalunya, una iniciativa pionera impulsada per l’organització STIC.CAT. El termini de presentació de candidatures acabarà el 15 de setembre.

A més, STIC.CAT ha obert el web http://www.premisblocs.cat/ en el qual pot fer-se les inscripcions seguint la normativa de les bases. D’aquestes, en destaquem que el Premis Blocs Catalunya 2008 són oberts a tothom que tingui un o més blocs en llengua catalana, independentment del lloc de residència física. Això sí, no s’acceptaran els blocs anònims.

Tot visitant el web hi trobareu els primers inscrits en alguna de les onze categories definides en els Premis Blocs Catalunya: Cinema, Literatura, Economia, Educació, Esports, Periodisme, Personals, Política, Gastronomia i TIC, mentre que l’onzè premi serà pel bloc de l’any.

Més enllà del lliurament dels guardons, l’organització STIC.CAT vol aprofitar les sinergies generades per difondre i per promocionar l’ús de les TIC en tots els àmbits de la societat. És per això que els Premis Blocs Catalunya són la punta de llança de tot un seguit d’activitats orientades a aquestes finalitats.

El lliurament dels Premis Blocs Catalunya 2008 tindrà lloc el divendres 10 d’octubre d’enguany, a l’Auditori-Palau de Congressos de Girona.

Etiquetes de comentaris: ,

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Trina.

L'altra dia vaig veure l'enllaç en el bloc de l'Eduard Batlle i m'hi vaig apuntar.

La iniciativa serà tot un éxit, ja ho veuràs.

Salut i €

1:10 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Eduard,
segur que sí, gràcies...
salut

2:52 p. m.  
Blogger El veí de dalt said...

Bona iniciativa! Però...què vol dir blocs anònims? El meu n'és, entenc. Tot i quer tinc nom i cognoms: el veí (nom) de dalt (cognom). JA veig que no hi puc ser-hi...

11:03 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Veí,
i tant que pots ser-hi, només faltaria...fes la inscripció...

una abraçada

8:42 p. m.  
Blogger Bargalloneta said...

Bé, ha estat una sorpresa avui que m'hi he dedicat més profundament a llegir-me aquesta interessant proposta que feu.
Jo també m'hi he apuntat!!.
Sort per tothom!!!
i com diu l'Eduard jo també estic convençuda de que serà un èxit...
petons cinèfils!
Mònica

11:23 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home