4.23.2008

Sant Jordi 08


Passejant el Sant Jordi he trobat els amics,
tornen a ser fora del cau, als bars i les terrasses,
a les rambles i les places, alliberats.
Bookcrossing de primavera que punxa els dits
i descarrega pètals de roses de mil colors.

M'ha cridat en Mankell, sense Wallander

i Brunetti en vaporetto; m'ha espantat Ken Follet
i les seves mil pàgines de pedra.
Darrera un piló de contes m'esperava Quim Monzó
i Ferran Torrent m'esquitxa, sense Butxana,
un altre novel·lot.
Philip Roth, sense Coixet, estava al costat de Mcormick
i Mariolina Venezia encara tenia mil anys per explicar.
Amarat de tinta xinesa, Manara epatava el burgés
i un Corto Maltés astorat mirava sota el barret cap al sud.

Tots els amics, i molts més, m'esperaven
udolant lletres i flors,
Sant Jordi, com sempre, i com mai,
es fonia pels carrers...

Música: Umbrella de Rihanna


Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Trina.

Aquest és el segon St. Jordi de la meva vida que només puc cel·lebrar a mitges.

Tot i així, com que a mes coincideix que és també el sant de la meva dona la Jordina, aquest vespre farem un bon sopar tot mirant el Barça.

I és ue fins i tot per anar a cel·lebrar St. Jordi, les cames han de respondre perquè el mes bonic de tot és passejar entremig de la munió de parades de llibres i roses.

Salut i €

7:52 p. m.  
Blogger MEZQUETILLASVK said...

Un nsaludo Eduard.

Ni recuerdo el tiempo que no celebro un Sant Jordi a Catalunya. Creo recordar que ha principios de los 90...

10:19 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Eduard,
Sant Jordi és una festa genial; i cal viure-la a peu de carrer; sento que no puguis gaudir de tota la festa per la situació física que pateixes..espero que estiguis molt millor ben aviat...felicita la teva dona, té un nom preciós.
Una abraçada

Jordi,
felicitatss!!!! se'm va oblidar ahir felicitar-te, disculpa'm...
a veure quan vens a Catalunya i ho celebrem..
una abraçada

9:48 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home