2.24.2008

And the Oscar goes to...

Nit dels Oscars....fins a les 2,30 de la matinada alguns i algunes estaran pendents del satèl·lit per veure l'espectacle de l'entreteniment per excel·lència...
Jo tinc una amiga, la Mònica, que ens prepararà un pastís de xocolata negra(i alguna cosa més...) per celebrar el resultat de la porra que ha posat en marxa al seu bloc.
La meva és aquesta:

Millor pel·lícula: No country for old men dels Germans Coen
Millor actor: Daniel Day Lewis per There will be blood
Millor actriu: Julie Christie per Away from her
i per suposat, el més esperat:
Millor actor de repartiment: Javier Bardem per No country for old men

Passarem la nit amb crispetes, unes birres i després un café i un Macallan per estar desperts a l'hora màgica...i després farem la cua de dilluns per arribar a l'esmorzar de celebració que ens espera....bons òscars!

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quina bona pinta té eixe pastís!!! Per cert, no vos sembla que és una edició un tant més fluixa que altres anys??

Que es divertiu molt!!

Besets

8:39 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Alibaimor,

gràcies pel teu comment!
Té una pinta excel·lent i sé de què parlo, l'he tastat abans, jajaj...
I tens raó, l'edició d'enguany és fluixeta, pelis bones bones no n'hi han, ni tan sols No country...m'ha acabat de convèncer. L'he posada perquè em sembla que guanyarà...potser m'ha agradat més Promeses de l'est...eixe Viggo!
Et convido a pastís quan vulguis..
petonets

8:45 p. m.  
Blogger Dessmond said...

Jo pel pastís aguantaria. Però pels Òscars, no. Coi, que demà és dilluns!

11:43 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Dess,
tens una porció de pastís reservada...cap problema
un petó

10:01 a. m.  
Blogger Bargalloneta said...

Doncs jo si que m'he passat moltes nits de la meva vida veient els Oscars, sóc conscient de que és un show però veure en directe com estan patint per saber si han guanyat o no, és emocionant i sobre tot el millor és veure la cara que fan quan els enfoquen i veuen que no han rebut l'estatueta. Recordo la cara de decepció de la Lauren Bacall quan Juliette Binoche li va "robar" l'Oscar, ni ella ni ningú s'ho esperava. Tant bona actriu que és i aquella nit no ho va saber demostrar, jejejeje!

8:52 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home