Les eleccions americanes i la xarxa
Després del superdimarts tots hem visualitzat que Internet és un element clau a les primàries americanes i per tant això vol dir que ja és clau arreu.
Una persona comentava avui que els caps de campanya de Clinton o d'Obama van ser els responsables de la campanya a Internet dels candidats de fa quatre anys; la qual cosa identifica Internet com l'element innovador a tenir en compte.
Sembla ser que Obama seria el candidat d'Internet, és a dir el que té una web més interactiva, que potencia més la participació i que està arrasant en els visionats dels vídeos de la seva campanya a Youtube, especialment demostratiu és el que podeu visionar en aquest post, una cançó que es diu Yes, we can amb un munt de gent coneguda que dona suport al candidat i que ha tingut dos milions de descàrregues en pocs dies.
La conclusió és que tots els candidats estan obligats a fer-se presents a la xarxa perquè ja és un element indispensable per a guanyar unes eleccions; però jo penso que aquestes encara no són les definitives, són les penúltimes eleccions nord-americanes on es mesclarà el mètode tradicional amb la innovació, tots estarem pendents però de si el candidat d'Internet, Obama, s'endú el gat a l'aigua...serà una prova més de la força de la xarxa...els xips estan en alt.
2 Comments:
Amb la política passa com en l'economia i les empreses: qui ha oblidat la xarxa ha perdut l'oportunitat i aquesta pèrdua és irreversible.
Artur,
exacte, per això van de bòlid tots per ser-hi...el problema és que uns saben més que d'altres, i això a la xarxa es nota més...
salut!
Publica un comentari a l'entrada
<< Home