7.27.2008

Hancock

Will Smith ha tornat a fer-ho. Ser el protagonista una peli, Hancock, ser el més divertit, posar-se el públic a la butxaca des del primer moment i fer-nos-ho passar genial durant tot el temps. Smith s'està convertint en l'actor de moda del cinema americà, és el més ben pagat en aquest moment, és l'Obama del cinema.
Analitzem-ho. La pel·lícula és una història d'anti-herois que és la forma que estan prenent les pelis de supermans i batmans darrerament, sembla que el proper Cavaller fosc va pel mateix camí. Per emergir del seu malson troba l'ajut inestimable d'un coach, el model de suport personal que està de moda i la inestimable col·laboració d'una Charlize Teron, més guapa que mai. Però a més, la peli és de Peter Berg, un director amb ofici i el guió té consistència. Una peli per a tots en época estival, quant una mica de marxa i una altra d'emoció són suficients per omplir una tarda d'agost.

PD.- La Mònica m'ha donat el premi a l'esforç personal...d'aquells premis que ens donem els penjats dels blogs de tant en tant, perquè sóm humans. Per això he fet el post del Hancock, en honor seu ( no li arribo a la sola de la sabata en cinema..). I per donar premis..doncs tots els del meu blogroll el tenen...ara no puc destriar que cau un sol de campionat i les neurones treballen més lentament de l'habitual...

Llibre: El conte de la criada de Margaret Atwood
Pel·licula: Hancock de Peter Berg
Trailer de Hancock:

Etiquetes de comentaris: , ,

8 Comments:

Blogger Ferran Porta said...

La veritat és que aquesta pel·lícula em fa com una mandra; potser perquè Hollywood no m'interessa gens? Dit això, la deixes tan bé que potser sí, que si no la veig m'estic perdent alguna cosa. Sí, no, sí, no, ...

2:13 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Ferran,
no pensis que és tan bona, de fet dic que per a una tarda d'agost entre marxa i emoció ja n'hi ha prou...no voldria fer-te perdre una entrada al cinema...és americana total i si no t'agraden, doncs segurament no hi trobaràs res de nou..bé..jo estic igual, ara no sé que dir-te, si,no, si , no...;-)

6:10 p. m.  
Blogger losimo said...

res, aprofitant que la tenim per algun racó del disc dur, ara hem de trobar un raconet a l'agenda. Ja comentarem, sense vore-la fa de mal dir res :U)

10:43 p. m.  
Blogger Vida quotidiana said...

Vaig veure-la la setmana passada. Una pel·lícula força entretinguda i totalment recomanable per a desconnectar.

10:50 p. m.  
Blogger Bargalloneta said...

Jo encara l´he de veure... però la tinc pendent... malgrat que estic desitjant de que ja arribi The dark knight i no és només pel morbo sinó perquè estar rebent crítiques molt bones... puro divertimento!!!!

1:42 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Losimo,
i ho dius així de tranquil?..au vinga...avisa'm la propera que tots podrem veure-la en el disc dur...tenim pendent quelcom..uuiics

3:47 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

David,
és que té l'estiu que demana pelis com aquesta, poc compromís, poc pensar, i molt riure i res més...
salut company

3:48 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Mónica,
jo també estic esperant amb candeletes The darcknithg, sembla que és de les millors de la saga...
com vas?

3:49 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home