Nous llenguatges
La publicitat i els mitjans ens sorprenen a cada pas. S'està inventant un model diferent de comunicar-se i l'estem veient. Acciona i E-On, empreses del sector energètic, transmeten missatges amb la publicitat encartada als diaris espanyols, relacionades amb l'opa a Endesa per part d'E-On.
A Europa no estem acostumats a que les franquícies lluitin directament en el mercat publicitari, però a Amèrica és normal que Coca-Cola i Pepsi-Cola es facin de tot en anuncis i spots.
Creen el sentiment en la gent de que tot és més veritat, ara que el valor afegit del món publicitari i àudiovisual és insuflar veritat a tot allò que es diu i es fa, reality shows inclosos.
Al darrera però ja sabem que el que hi ha és una lluita ferotge pels diners i el control de les empreses, que és el que en realitat està passant amb Endesa, guanyadora de quantitats ingents de diners en aquesta aposta on tots hi juguen, publicitat inclosa.
A Europa no estem acostumats a que les franquícies lluitin directament en el mercat publicitari, però a Amèrica és normal que Coca-Cola i Pepsi-Cola es facin de tot en anuncis i spots.
Creen el sentiment en la gent de que tot és més veritat, ara que el valor afegit del món publicitari i àudiovisual és insuflar veritat a tot allò que es diu i es fa, reality shows inclosos.
Al darrera però ja sabem que el que hi ha és una lluita ferotge pels diners i el control de les empreses, que és el que en realitat està passant amb Endesa, guanyadora de quantitats ingents de diners en aquesta aposta on tots hi juguen, publicitat inclosa.
Etiquetes de comentaris: energia, publicitat
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home