3.20.2008

Vacances II: El Delta de l'Ebre


La Platja del Trabucador és llarga i brillant,
el mar és a tocar després de travessar dunes de sorra calenta,
petxines amagades i un cranc que corre ennuegat de sal,
ens reben en la tarda ventosa i freda.
Els estels volen sota el cel blau fort
i ens acomboien,
onades blanques suren
i uns ocells africans ens envolten.

Llibre: La tercera virgen de Fred Vargas
Pel·lícula: 2001, a space odyssey d'Stanley Kubrick
Música: I want you de Bob Dylan


Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Blogger Maurici said...

Bones vacances Trina.

9:39 p. m.  
Blogger losimo said...

Aprofita-les i disfruta-les :U)

Amb aqueste imatges poca cosa cal fer per a fer-ho. Jo lo que faria, senzillament: badar mentre et quedes ancantat, sense escoltar res, però sentint tots els sons, no sorolls, que t'envolten.
Aiiixxx... Un altre ryanair que baixa :U/

12:20 a. m.  
Blogger Trina Milan said...

Maurici,
gràcies mil...també bones vacances per a tu
Una abraçada

Albert,
per casualitat tens l'airport of Girona aprop?...jajajaj..aprofitaré al màxim els dies de Delta...
una abraçada

6:17 p. m.  
Anonymous Anònim said...

És un lloc que sempre m'ha cridat l'atenció. Ja fa anys vaig engegar un projecte de turism rural i vaig ensopegar que la gent del Delta estaven començant amb la seva associació i em varen demanar consell per a fer el portal d'iternet.

Ja em diràs al lloc a on has anat, quan s'acabi tot el tema aquest del meu genoll hi aniré a passar una setmaneta.

Salut i €

8:09 p. m.  
Blogger Trina Milan said...

Eduard,
te'n faré una guia completa del Delta que és un dels llocs més bonics que conec de Catalunya..

salut

7:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home