4.30.2007

Xavi - 30 d'abril


Fa catorze anys que hi ets,
i semblen minuts en un rellotge de sorra.
Els teus ulls negres i brillants,
destil·len tendresa, inteligència,
saber ser i saber estar.
Ets gran, molt gran, com el primer dia,
com els primers minuts,
quan neguitòs t'agafaves al meu pit.
Què senzill i què complexe,
la nova vida d'un infant,
el meu fill.
M'omples tant de vida, tú a mí,
que el fet de tenir-te es fa petit en el record
i els dies que són nostres
modifiquen constantment el que tinc pensat de tú.
La sorpresa de saber-te curiòs,
de voler entrar en el món a totes,
em motiva a ser-hi jo també.
I, per sobre de tot,
el sentir-te, com qui no vol la cosa,
dir-me sense avís prèvi: t'estimo mama,
em fa estar viva per dir-t'ho i sentir-ho,
millions de voltes més, Xavi.

Llibre: El clan del oso cavernario de Jean M. Auel
Pel·lícula: Stars Wars de George Lucas
Música: La reina de la nit - La flauta màgica de W.A.Mozart



1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats a tots dos.

8:17 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home