3.27.2008

Meme




Marta Puig em fa arribar un meme. Jo no en sóc gaire partidària però ella és amiga i li vaig dir que el faria...no crec que en faci més, espero que els amics no em facin arribar altres i m'obliguin a ser coherent..
Per fer-ho més suportable, la Diana Krall ens canta una cançó del Billy Joel, Just the way you are...

meme:

Veu en off> Quantes hores al dia passes connectat/da a Internet?

Enjut@> no puc comptar-les, no ho sé, moltes o no, poques, o potser les que són..

Veu en Off> Quants comptes de correu tens?

Enjut@> El de la feina, el de la universitat on dono classes, dos de hotmail, el de gmail, un altre de la feina, el de movistar, el de la black, el de..uuiii no ho sé..

Veu en off> De quantes xarxes social ets?

Enjut@> Facebook, internet a l'aula, twitter, Jisko, uoc,...

Veu en off> Quin mitjà t’agrada més per expressar-te el bloc, el wiki, flickr o twitter?

Enjut@> tots, em tenen encantada els de micromissatges...ara..després no sé..

Veu en off> A quantes dones blocaires conneixes personalment?

Enjut@> no sé, algunes, no m'interessen els blocs pel sexe de l'autor..

Veu en off> A quantes dones blocaires llegeixes habitualment?

Enjut@> a les que he dit abans...

Veu en off afegida per mi > Mac o pc?

Enjut@> pc per feina, mac per devoció..

Li passo el meme a Eduard i a l'Albert Disculpeu amics ;-))

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

Blogger losimo said...

Lo meme fet i refet amb les modificacions pertinents. :U)

1:22 a. m.  
Blogger Trina Milan said...

Albert,

be, molt be...prometo no enviar-te més memes..;-)

salut

9:42 a. m.  
Blogger losimo said...

Envia'm lo que vulgues, tu tranquila. SI puc el faig i si no, pos no, tampoc passa res... o sí? :U))

Sigues lliure de prendre les decisions que a tu et facin sentir bé.

2:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home