El culebrot de l'Aeroport d'El Prat
Ens hi juguem alguna cosa més que un bonic aeroport amb les darreres jugades polítiques i les decissions de les companyies aèries quan parlem de El Prat.
L'Aeroport de Barcelona és una de les eines de desenvolupament més importants de que pot gaudir la ciutat i per extensió tota Catalunya, però les decissions dels governs de Madrid han anat desfent el que pot ser la culminació d'un projecte a llarg termini.
I el més important és que ja no estem parlant del PP i el seu centralisme de dretes respecte de l'aeroport, sino que estem parlant de decissions del PSOE contràries a les que han votat avui mateix al Senat el propi PSC amb tota l'Entesa, i CiU.
Les declaracions de Zapatero de fa uns dies dient que Barcelona estava cridada a ser un hub intercontinental, conjuntament amb Madrid, semblen fum davant dels fets reals. Ibèria està traient tots els seus vols internacionals en benefici de Clikair, l'empresa low cost del holding, i intenta quedar-se amb la T-Sur, posant traves a Star Alliance, grup d'empreses estrangeres que sí que volen utilitzar Barcelona com a punt de referència internacional i intercontinental.
Aqui serà on el Govern Montilla podrà demostrar la independència i la defensa del país, aquí serà on es veurà per on anirà la política entre l'estat espanyol i Catalunya per als propers 20 anys.
Potser que no fem volar coloms!
L'Aeroport de Barcelona és una de les eines de desenvolupament més importants de que pot gaudir la ciutat i per extensió tota Catalunya, però les decissions dels governs de Madrid han anat desfent el que pot ser la culminació d'un projecte a llarg termini.
I el més important és que ja no estem parlant del PP i el seu centralisme de dretes respecte de l'aeroport, sino que estem parlant de decissions del PSOE contràries a les que han votat avui mateix al Senat el propi PSC amb tota l'Entesa, i CiU.
Les declaracions de Zapatero de fa uns dies dient que Barcelona estava cridada a ser un hub intercontinental, conjuntament amb Madrid, semblen fum davant dels fets reals. Ibèria està traient tots els seus vols internacionals en benefici de Clikair, l'empresa low cost del holding, i intenta quedar-se amb la T-Sur, posant traves a Star Alliance, grup d'empreses estrangeres que sí que volen utilitzar Barcelona com a punt de referència internacional i intercontinental.
Aqui serà on el Govern Montilla podrà demostrar la independència i la defensa del país, aquí serà on es veurà per on anirà la política entre l'estat espanyol i Catalunya per als propers 20 anys.
Potser que no fem volar coloms!
0 Comments:
Publica un comentari a l'entrada
<< Home